Soluții pentru asigurarea cotei de şapte metri pătraţi pentru un client
Propuneri ale reprezentanţilor magazinelor din București pentru asigurarea cotei de şapte metri pătraţi pentru un client.

Articol de Radiojurnal, 07 Aprilie 2021, 18:24
Reprezentanții magazinelor și a lanțurilor comerciale din București afirmă că au luat măsuri pentru a limita posibilitatea de aglomerare şi se angajează să asigure cota de cel puțin șapte metri pătrați pentru un client, transmite reporterul RRA Atena Teognoste, care urmărește concluziile dialogului care a avut loc în această după-amiază între prefectul capitalei și comercianți.
Pentru claritate în aplicare, s-a stabilit că magazinele vor afișa la intrare numărul maxim de clienți care pot fi prezenţi simultan în interior, iar metodele pentru a controla acest nivel pot diferi în funcție de tipul de magazin și de situația fiecărui operator, fie contor automat la intrare, fie numărarea fizică a clienților care intră, fie alocarea unui anumit număr de coșuri pentru cumpărături.
Nu va fi o măsură unică obligatorie, dar fiecare magazin va trebui să introducă o metodă care să permită respectarea numărului maxim de clienți. Prefectura așteaptă din partea comercianților până mâine la prânz propuneri suplimentare.