Sesizări la numărul TelVerde al municipalităţii Vâlcea
320 de apeluri au fost înregistrate în cel de-al doilea trimestru al anului în curs la linia telefonică TelVerde pusă la dispoziţia râmnicenilor de municipalitate.
Articol de Ana-Maria Cîrstea, Râmnicu Vâlcea, 01 Iulie 2011, 14:58
320 de apeluri au fost înregistrate în cel de-al doilea trimestru al anului în curs la linia telefonică TelVerde pusă la dispoziţia râmnicenilor de municipalitate.
În urma acestora, peste 400 de sesizări au atras atenţia conducerii admnistraţiei locale asupra problemelor de ordine şi linişte publică (76), disfuncţionalităţi în reţeaua de iluminat public (61), parcări neautorizate în parcările de reşedinţă (48) sau prezenţa câinilor comunitari (45).
În vederea soluţionării lor, apelurile făcute la 0800.809.809 au fost dirijate preponderent către departamentele Primăriei municipiului (167 solicitări) sau către Poliţia Locală, pentru intervenţii imediate cu echipajele mobile (109 solicitări), restul fiind transmise, printre altele, Direcţiei Administrarea Domeniului Public sau SC Pieţe Prest SA.