Reorganizarea aparatului de lucru a Senatului continuă
Din cele aproape 800 de posturi, doar puţin peste 600 vor mai fi bugetate în actuala organigramă a Senatului.

Articol de Alina Stănuţă, 17 Martie 2025, 18:32
Conducerea Senatului a aprobat două documente în vederea reorganizării instituţiei, unul referitor la funcții, iar celălalt este regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor Senatului, iar în perioada următoare vor fi organizate concursuri.
Senatorul USR, Cristian Ghinea, care este şi secretarul Biroului Permanent, a precizat că, în acest fel, finalul procesului de reducere a cheltuielilor cu personalul la nivelul Senatului este aproape.
"Mergem înainte cu reorganizarea Senatului propusă de Ilie Bolojan, pe care noi am susținut-o. Sunt șocat de faptul că toți colegii de la partidele suveraniste se opun la fiecare pas, par a fi sindicaliștii șefi. Astăzi este aproape finalul acestui proces de reorganizare pe care noi, USR-ul, l-am susținut permanent", a spus Cristian Ghinea.
Din cele aproape 800 de posturi, doar puţin peste 600 vor mai fi bugetate în actuala organigramă a Senatului, susţine preşedintele interimar al Senatului, Mircea Abrudean.
El a scris, astăzi, pe o reţea de socializare, că reforma este un act de responsabilitate faţă de cheltuirea banului public şi de respect pentru cetăţeni.