Radio România Actualităţi, în topul preferinţelor
La nivelul întregului public urban, Radio România Actualităţi rămâne în topul preferinţelor ascultătorilor, cu o cotă de piaţă de 14,4 procente.
24 Mai 2011, 07:52
Radio România Actualităţi se menţine în topul preferinţelor ascultătorilor români.
Conform studiului de audienţă radio, realizat în perioada 10 ianuarie - 1 mai 2011, la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti, 4,7 milioane de ascultători aleg posturile Radio România.
La aceştia se adaugă şi audienţa posturilor online Radio 3Net şi Kids Radio.
La nivel naţional, pe locul întâi se află Radio România Actualităţi, cu cea mai mare cotă de piaţă - 15,8%, urmat de posturile comerciale Radio Kiss FM - 15,3% şi Radio Zu - 10%.
Radio România Regional cumulează o cotă de piaţă de 11,1 procente, Antena Satelor - 4,5 procente şi Radio România Cultural - 0,7 procente.
La nivelul întregului public urban, Radio România Actualităţi rămâne în topul preferinţelor ascultătorilor, cu o cotă de piaţă de 14,4 procente.