Publicitatea la suplimentele alimentare, medicamentele fără reţetă sau la alte dispozitive nu este întotdeauna corectă
Publicitatea la suplimentele alimentare, medicamentele fără reţetă sau la alte dispozitive nu este întotdeauna corectă.
Articol de Florin Lepădatu, 23 Februarie 2023, 14:28
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI - Publicitatea la suplimentele alimentare, medicamentele fără reţetă sau la alte dispozitive nu este întotdeauna corectă. Consiliul Român pentru Publicitate a primit anul trecut aproape 90 de sesizări în acest sens. Preşedintele Consiliului, Oana Cociaşu, a avertizat că legislaţia ar trebui modificată pentru a garanta că reclamele la produsele destinate sănătăţii sunt corecte, mai ales că industria farma investeşte tot mai mult în publicitate.
Oana Cociaşu: ”Aproape s-a dublat din 2019 până în 2022. Vorbim aici numai de publicitatea pentru produse destinate sănătății. Un total al pieței de media: 642 milioane de euro, digitalul anul trecut cu 20%. Și asta vă spune cât de mult există în lumea online, cât de mult au început şi advertiserii să se îndrepte către acest canal de comunitare. Iarăși, ce este important este că domeniul farma rămâne investitorul numărul 1 în România în publicitatea offline. Vorbesc aici de publicitatea tv, pentru că peste 70% din bugetele advertiserilor din România se duc pe tv.”