Pacienţii sunt încă nemulţumiţi de calitatea serviciilor medicale
Comportamentul personalului medical şi calitatea serviciilor medicale lasă în continuare de dorit, deşi salariile în sistem au crescut considerabil, spune ministrul Sorina Pintea
Articol de Radiojurnal, 28 Iunie 2019, 03:37
Ministrul Sănătăţii, Sorina Pintea, a declarat, ieri, la Satu Mare, că numărul reclamaţiilor primite de la pacienţi nu a scăzut.
Sorina Pintea: "În momentul în care s-au majorat salariile am declarat că nu ne aşteptăm la minuni peste zi. A trecut un an şi aştept minunile. Încă le aştept.
Eu am la Ministerul Sănătăţii la dispoziţie acel chestionar de feedback, pe care îl analizăm periodic. De acolo mi-am dat seama că nu a crescut gradul de satisfacţie al pacienţilor aşa cum ne-am fi aşteptat şi asta este o problemă pentru că din păcate, există un mare număr de reclamaţii la spitalele din nordul ţării şi mă refer doar la cele care îmi sunt direct adresate, legate nu neapărat de calitatea actului medical, deci de modul de comportament a personalului medical cu cei care accesează aceste servicii".
Ministrul a cerut direcţiilor de sănătate publică să monitorizeze şi să verifice şi mai atent indicatorii de calitate a serviciilor medicale şi condiţiile de cazare din spitale.