Litoralul românesc "nu este promovat eficient pe internet"
Preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism, Dan Matei Agathon, crede că moda megafoanelor zgomotoase de pe Litoral ar trebui înlocuită cu promovarea modernă online.
Articol de Claudiu Baciu, 29 Aprilie 2013, 08:33
"Moda megafoanelor zgomotoase de pe Litoral ar trebui înlocuită cu promovarea modernă online, fie că este vorba de spectacole de circ, concerte sau programe de divertisment", consideră preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii, Dan Matei Agathon.
Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii, apreciază că Litoralul românesc "nu este promovat corespunzător în mediul online", deşi acesta a devenit principala modalitate de atragere a turiştilor în ultimii ani.
"Odată cu apariţia platformelor de socializare, a devenit o modă şi o obişnuinţă ca turiştii, cel puţin cei străini, să verifice destinaţiile pe care doresc să le viziteze şi să ia decizii în funcţie de prezentările online.
"Litoralul românesc este încă la început din acest punct de vedere, iar o dezvoltare în mediul virtual a promovării este necesară atât pentru atragerea de turişti străini, cât şi pentru o mai bună ghidare a vizitatorilor în vederea evenimentelor care se organizează din ce în ce mai des pe Litoral", spune Dan Matei Agathon.
"Cine nu se află pe internet nu există"
"Promovarea turistică românească trebuie să iasă din epoca pliantelor prăfuite şi a site-urilor arhaice şi să intre în competiţia interactivităţii cu turiştii, folosind platformele sociale, rezervările online şi tot angrenajul generos de captare a atenţiei pe care îl pun la dispoziţie aplicaţiile multimedia şi internetul", subliniază preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii, Dan Matei Agathon.
Patronii din turism consideră că "fiecare staţiune trebuie să aibă un site atractiv, cu prezentări detaliate, cu informaţii utile, dar şi cu tururi virtuale ale zonei.
"Acest gen de ofertă accesibilă inclusiv de pe telefoanele mobile poate face diferenţa dintre turismul înapoiat şi unul modern, care are acces la lumea globală.
"Cine nu se află pe internet nu există, iar cine se prezintă mediocru în mediul online va fi şi perceput ca atare", avertizează, pe de altă parte, Dan Matei Agathon.
"Litoralul românesc are nevoie de aceea de un update în mediul virtual, pentru a putea intra în competiţia atragerii de turişti străini, dar şi pentru a-i informa pe turişti în timp real cu privire la toate evenimentele destinate petrecerii timpului liber", consideră Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii.