Emil Dumitru: Strategie coerentă pentru promovarea produselor tradiţionale
România are nevoie de o strategie coerentă pentru promovarea produselor tradiţionale româneşti, a declarat astăzi preşedintele Federaţiei Naţionale Pro Agro, Emil Dumitru.
Articol de Radiojurnal, 10 Octombrie 2018, 10:53
România are nevoie de o strategie coerentă pentru promovarea produselor tradiţionale româneşti, a declarat astăzi preşedintele Federaţiei Naţionale Pro Agro, Emil Dumitru.
Invitat la Radio România Actualităţi, acesta a explicat că există în plan înfiinţarea unei agenţii pentru promovarea produselor de calitate din România.
Un proiect legislativ în acest sens se află deja în lucru, a menţionat Emil Dumitru.
Emil Dumitru: O astfel de agenţie va ajuta foarte mult producătorul român să poată să aibă o etichetare corespunzătoare, să poată să aibă toate specificaţiile tehnice foarte bine puse la punct şi credem noi că România, care va fi a-5-a forţă agricolă a Uniunii Europene odată cu ieşirea Marii Britanii, va fi un jucător important în piaţa agroalimentară din Europa.
Declaraţia a fost făcută în rubrica "Apel Matinal".
La Bucureşti şi în ţară este marcată astăzi, ziua produselor agroalimentare româneşti.