Cumpărătorii români ţin cont de recomandări când achiziţionează ceva
Principalele canale de informare pe care consumatorii urbani le folosesc zilnic sunt reţelele sociale, accesate de 80% dintre aceştia, televiziunea - 74% şi radioul - 55 %.
Articol de Radiojurnal, 27 Octombrie 2017, 07:11
Jumătate dintre românii care locuiesc la oraş ţin cont de recomandările familiei, prietenilor, profesioniştilor sau vedetelor atunci când cumpără un produs sau un serviciu, se arată într-un studiu al unei companii care realizează sondaje privind consumul.
Principalele canale de informare pe care consumatorii urbani le folosesc zilnic sunt reţelele sociale, accesate de 80% dintre aceştia, televiziunea - 74%, radioul - 55 % şi publicaţiile online - 45 de procente.
Indiferent de sursele pe care le-au folosit, românii din mediul urban s-au informat, în ultimul an, în special despre produse şi servicii de tehnologie, mâncare şi reţete culinare, vacanţe şi călătorii, produse de casă şi decoraţiuni, sănătate, produse de îngrijire pentru femei, auto, produse sau servicii financiare.