Contractul pentru ultimul lot fără constructor al Autostrăzii Bucureştiului - A 0 va fi semnat "astăzi sau mâine"
Lipsa infrastructurii moderne şi blocajele de pe actuala centură a capitalei, înseamnă costuri suplimentare pentru mediul de afaceri, atrage atenţia Iuliu Stocklosa, Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti.
Articol de Alex Lancuzov, 13 Iunie 2023, 14:39
Contractul pentru ultimul lot fără constructor al Autostrăzii Bucureştiului - A 0, urmează să fie semnat astăzi sau mâine, la aproape patru ani de la lansarea licitaţiei.
Din totalul de 100 de kilometri cât are inelul de mare viteză din jurul Capitalei, mai puţin de jumătate pot fi deschişi până la sfârşitul anului.
Lipsa infrastructurii moderne şi blocajele de pe actuala centură a capitalei, înseamnă costuri suplimentare pentru mediul de afaceri, atrage atenţia Iuliu Stocklosa, Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti.
Iuliu Stocklosa: Bucureștiul este o capitală europeană și trebuie să aibă drumuri de acces. Atât centura care există plus dezvoltarea centrului viitoare și șosele radiale care sunt începute și sperăm să se termine cât mai repede.
Reporter: Ce înseamnă pentru mediul de afaceri aceste probleme de infrastructură nemodernizată, de transport, de întârzieri?
Iuliu Stocklosa: Da, sunt niște cheltuieli suplimentare care duc până la urmă la cheltuieli care intră în costul produselor pe care le facem noi atât din punct de vedere servicii, cât și industrie. Bineînțeles, cu cât reușim să rezolvăm mai repede aceste probleme inclusiv prețurile pentru produsele care se vor vinde în București și nu numai vor scădea.
Realizator: Reporterul RRA, Alex Lancuzov, precizează cî doar 4 din cele 7 loturi ale inelului de centură cu profil de autostradă sunt acum în execuţie, dar abia în vara anului viitor se estimează finalizarea lucrărilor pe cei 50 de kilometri care să facă legătura între Autostrada A 1 Bucureşti - Piteşti şi A 2-Autostrada Soarelui.