Companie aeriană românească, anchetată de ANPC
ANPC a deschis o anchetă după ce o companie aeriană românească a anulat mai multe curse şi nu a decontat contravaloarea biletelor achiziţionate de pasageri.
Articol de Radiojurnal, 07 August 2014, 14:22
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a deschis o anchetă, după ce o companie aeriană românească a anulat mai multe curse şi nu a decontat contravaloarea biletelor achiziţionate de pasageri.
Peste 100 de reclamaţii au fost înregistrate la sediul instituţiei, de la începutul anului, pe această temă.
În cazuri de acest fel, "operatorul economic trebuie să ne pună un alt mijloc de transport similar sau să ne ramburseze preţul biletului", a declarat preşedintele ANPC, Marius Dunca.
"În cazul în care nu se permite îmbarcarea sau zborul este anulat, ori s-au făcut rezervări peste limita locurilor disponibile, operatorul economic trebuie să ne pună un alt mijloc de transport similar sau să ne ramburseze preţul biletului şi putem cere şi despăgubiri.
"O anchetă este în curs de desfăşurare şi aşteptăm şi noi să vedem motivele pentru care operatorul economic nu rambursează banii care au fost daţi pe bilete" a explicat Marius Dunca.
Oficialii nu au dezvăluit numele companiei găsite în culpă.