Calea Giuleşti, închisă pentru zece zile
Circulaţia pe Calea Giuleşti va fi închisă pentru zece zile, începând de sâmbătă dimineaţă, între strada Boişoara şi Calea Plevnei, din cauza unor lucrări la Pasajul Basarab.
Articol de Alexandru Benescu, 03 Septembrie 2010, 17:20
Circulaţia pe Calea Giuleşti va fi închisă pentru zece zile, începând de sâmbătă dimineaţă, între strada Boişoara şi Calea Plevnei, din cauza unor lucrări la Pasajul Basarab.
Primăria Capitalei a anunţat că pe Calea Giuleşti, între strada Boişoara şi Calea Plevnei, pe sensul de mers spre centrul Capitalei, va fi închisă circulaţia începând din 4 septembrie, ora 8.00, până în 14 septembrie, ora 24.00, pentru lucrări la Pasajul Basarab.
În perioada restricţiilor de pe Calea Giuleşti şoferii pot circula pe o rută ocolitoare, prin strada Boişoara, strada Pascal Cristian, şoseaua Orhideelor.
Circulaţia pe mai multe porţiuni de drum din zona Pasajului Basarab este închisă.
Astfel, circulaţia pe şoseaua Orhideelor este închisă până în 15 septembrie, între punctul de acces în complexul comercial Orhideea şi strada Sergent Constantin Ghercu.
Zona care urmează a fi închisă (Click pe poză pentru a mări). Hartă Google Earth. |
Totodată, circulaţia rutieră pe Bulevardul Dinicu Golescu din Capitală, între strada Fluviului şi şoseaua Orhideelor, în zona Gării Basarab, este închisă din 14 august, timp de două luni.
Traficul a fost deviat prin stada Fluviului - Calea Plevnei - drumul de acces spre IDM - Gara Basarab.
Primarul general al Capitalei declară, în 28 august, că circulaţia rutieră pe arterele de sub Pasajul Basarab va fi reluată, pe ambele sensuri, în 15 septembrie, iar investiţia va fi finalizată până la sfârşitul anului.
Primarul Capitalei a precizat că după finalizarea lucrărilor podul va fi testat timp de o lună, astfel că din februarie 2011 să poată fi folosit.
Pasajul rutier denivelat superior Basarab va realiza legătura rutieră şi de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - şoseaua Orhideelor - Podul Grozăveşti - Bulevardul Vasile Milea (pentru circulaţia tramvaielor) şi, respectiv, şoseaua Grozăveşti, întregind astfel inelul principal de circulaţie al Bucureştiului în partea de nord-vest.
Proiectul cuprinde două traversări majore de obstacole - râul Dâmboviţa, peste podul existent şi calea ferată, în zona Gării de Nord.