Bucureştenii rămân fideli România Actualităţi
20 Septembrie 2010, 15:51
Datele Studiului de Audienţă Radio, realizat în perioada 10 mai - 15 august 2010, relevă faptul că publicul bucureştean rămâne fidel ofertei de calitate a radioului public, în ciuda campaniilor agresive de marketing ale posturilor comerciale.
Radio România Actualităţi îşi menţine cea mai mare cotă de piaţă, 20,1% (la fel ca în sondajul precedent).
Urmează, cu aceeaşi cotă de 11,7%, Radio ZU (15,2% în sondajul precedent) şi Kiss FM (11,2% în sondajul anterior).
În rândul publicului urban, ierarhia cotelor de piaţă este ceva mai strânsă: Kiss FM (14,7%), Radio România Actualităţi (14,2%), Europa FM (13,1%) şi Radio Zu (11,4%). Radio România Regional cumulează o cotă de piaţă de 7,7% (7,1% în sondajul precedent), Antena Satelor îşi menţine cota de 3%, iar Radio România Cultural atinge 0,7% (0,5 % în sondajul anterior).
Pe ansamblu, cota de piaţă a tuturor posturilor radioului public se situează la 25,6% în mediul urban.