Aproximativ 1.000 de plăţi în oficiile poştale au fost deja realizate de beneficiarii cardurilor de energie
Directorul Poştei Române a anunțat că informaţii se pot solicita la call center-ul Poştei Române: 0319966.
Articol de Sergiu Şteţ, 20 Februarie 2023, 12:27
Directorul Poştei Române, Valentin Ştefan, a declarat luni, 20 februarie, că de la 8 la ora 10 s-au înregistrat 1.000 de plăţi la facturi prin Poşta Română efectuate de beneficiarii cardurilor de energie, transmite Agerpres.
"Până la ora 10, deci în primele două ore, avem undeva la 1.000 de plăţi deja efectuate în oficiile poştale. Mai mult, în cursul zilei de astăzi vom demara şi primele plăţi pe portabile, cu ajutorul PDA-urilor la poştaş. Ne dorim să fie un proces etapizat. Este un proiect mare, un proiect greu şi am vrut să ne asigurăm că nu apar sincope", a spus directorul Poştei Române, înainte de a participa la şedinţa BEX a PNL.
El a arătat că în următoarea săptămână POS-urile vor fi distribuite peste tot în ţară în oficiile poştale. De asemenea, directorul Poştei Române a menţionat că şi cardurile care nu au fost încă înmânate beneficiarilor sunt în proces de distribuire.
Directorul Poştei Române a explicat că în cazul în care persoanele care trebuie să primească cardul de energie nu sunt acasă când vine poştaşul acesta va lăsa o înştiinţare şi va reveni după trei zile şi dacă nu găseşte persoana respectivă nici de această dată va mai reveni o dată. Dacă nu va găsi persoana respectivă la adresă nici după această procedură, poştaşul va lăsa cardul la oficiul poştal, unde va rămâne până la sfârşitul lunii iunie.
Directorul Poştei Române a arătat că, în ceea ce priveşte persoanele aflate în localităţi izolate, procedura se va desfăşura "pe hârtie".
"Avem o estimare: cam 1% din beneficiari locuiesc în zone unde nu există acces la internet, unde nu există acoperire telefonică şi atunci nu ne-ar fi ajutat cu nimic să avem aceste PDA-uri la poştaş în aceste zone, aşa că am pregătit o procedură offline prin care se execută exact aceeaşi operaţiune ca şi cu tehnologie, doar că se face pe hârtie. (...) Acolo se va face 100% cu ajutorul poştaşului", a spus el.
Directorul Poştei Române a explicat că informaţii se pot solicita la call center-ul Poştei Române: 0319966.