ANAF anunţă că funcţionarii săi nu interacţionează cu contribuabilii prin intermediul call center-ului instituţiei
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală precizează că funcţionarii săi nu interacţionează cu contribuabilii prin intermediul call center-ului instituţiei.
Articol de Florin Lepădatu, 20 Noiembrie 2023, 19:31
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI- Agenţia Naţională de Administrare Fiscală precizează că funcţionarii săi nu interacţionează cu contribuabilii prin intermediul call center-ului instituţiei. De asemenea, ANAF atrage atenţia că agenţii săi nu solicită, prin telefon, date personale cum ar fi cele cu privire la conturi bancare, CNP, plăţi, credite, recuperare de sume sau alte informaţii supuse secretului fiscal. Precizările vin în contextul în care instituţia a primit sesizări din partea mai multor contribuabili care spun că au fost sunaţi de pe un număr care figura drept Call Center ANAF de apelanţi care s-au recomandat ca fiind de la Serviciul Antifraudă şi le-au solicitat date personale şi financiar-bancare.