Agricultura "are nevoie de încrederea consumatorilor"
Dacian Cioloş a explicat la RRA că încrederea şi fidelizarea consumatorilor se pot câştiga prin sisteme de brand naţional sau local, care atestă originea şi calitatea produselor.
24 Martie 2013, 14:11
Agricultura are nevoie de două lucruri la fel de importante pentru a se putea dezvolta - fonduri şi încrederea consumatorilor, a spus, astăzi, comisarul european pentru agricultură, Dacian Cioloş, la Radio România Actualităţi.
În opinia sa, producătorii ar trebuie să-şi folosească resursele şi pentru atingerea celui de-al doilea obiectiv, nu doar pentru atragerea fondurilor.
Dacian Cioloş a explicat că încrederea şi fidelizarea consumatorilor se pot câştiga prin sisteme de brand naţional sau local, care atestă originea şi calitatea produselor.
Dacian Cioloş a mai arătat că agricultorii şi producătorii trebuie să-şi asume acest sistem de brand, care ar putea fi creat în jurul organizaţiilor care le reprezintă interesele.
Audio: Comisarul european pentru agricultură, Dacian Cioloş, la Radio România Actualităţi.
Puteţi citi aici interviul comisarului european pentru agricultură, Dacian Cioloş, la Radio România Actualităţi.