A fost pusă în funcţiune varianta de ocolire Caransebeş
Prin punerea în funcţiune a variantei de ocolire Caransebeş, traficul de pe DN6, arteră care devine tot mai mult o alternativă la traversarea Văii Oltului pentru ieşirea din ţară, va fi fluidizat.
Articol de Alex Lancuzov, 22 Decembrie 2011, 17:17
Potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, joi, 22 decembrie, în prezenţa secretarului de stat din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Alexandru Nazare, s-a deschis circulaţiei varianta de ocolire Caransebeş.
Prezent la eveniment, preşedintele Consiliului Judeţean Caraş-Severin, Sorin Frunzăverde a declarat că "punerea în funcţiune a variantei de ocolire Caransebeş este extrem de importantă pentru fluidizarea DN6 care devine tot mai mult o alternativă la traversarea Văii Oltului pentru ieşirea din ţară".
De asemenea, Sorin Frunzăverde a mai declarat că tot anul acesta a fost deschis circulaţiei centura Domaşnea şi toţi kilometrii de pe centura Drobeta Turnu Severin.
Mai mult, secretarul de stat Alexandru Nazare a adăugat că "în total în acest an au fost deschise circulaţiei 45 de kilometri de variante ocolitoare în valoare de 165 milioane euro”.
Varianta de ocolire Caransebeş are o lungime de 12,08 km.
De asemenea, potrivit comunicatului, pe traseul variantei de ocolire sunt prevăzute 10 poduri, pasaje şi viaducte de lungimi considerabile, fiind traversate râurile Sebeş si Timiş, căile ferate CF 917 şi CF 900, drumul naţional DN 68, pârâurile Potoc şi Zlagna, precum şi mai multe văi, 30 de podeţe, 4 noduri, 5 intersecţii amenajate în formă de sensuri giratorii şi un Centru de Întreţinere.
Lucrările au fost finanţate de către Uniunea Europeană prin Facilitatea ISPA şi Guvernul României.