Comercianţii se pregătesc pentru Black Friday
Pe 16 noiembrie, vinerea viitoare, foarte multe magazine anunţă că îşi vor reduce preţurile substanţial.
Articol de Florentina Varga, 11 Noiembrie 2018, 16:10
Comercianţii au ajuns cu pregătirile pentru campania de Black Friday aproape pe ultima sută de metri.
Pe 16 noiembrie, vinerea viitoare, foarte multe magazine anunţă că îşi vor reduce preţurile substanţial.
Specialiştii estimează că firmele vor vinde produse în valoare de aproape o jumătate de milion de lei, iar studiile arată că mare parte din cumpărături vor fi făcute online. 14.000 de magazine de acest fel s-au pregătit pentru campania de reduceri masive.
Reporter: Organizatorii din acest an anunţă reduceri de 220 de milioane de lei şi circa 3 milioane de produse consacrate, explică Iulian Stanciu, managerul unuia dintre cei mai mari comercianţi online.
Iulian Stanciu: Dacă Black Friday este o dată pe an, îşi cumpără lucrurile importante pentru casă. Am investit şi în zona de servere, servicii de hosting, servicii de cloud. Am pregătit 50.000 de televizoare - televizorul este cel mai dorit produs de către români anul acesta - 76.000 de smartphone-uri, 20.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 de maşini de spălat.
Reporter: Despre preţurile reduse de Black Friday, Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Maganizelor Online, explică:
Florinel Chiş: Negociem promoţii foarte bune, consumatorii să beneficieze de cel mai mic preţ disponibil în perioada de Black Friday. Inclusiv Consiliul Concurenţei a realizat un raport şi a spus că de Black Friday preţurile sunt cele mai mici din an, adică promoţiile au fost reale şi clienţii au beneficiat de cel mai mic preţ din an pentru acele produse. Consumatorii pot să urmărească în mod transparent preţurile în online, fiind unul din avantajele principale pentru comerţul online, că pot să urmăresc şi să cumpăr în mod transparent şi preţuri şi disponibilitate şi condiţii.