Ce probleme poţi avea în concediu şi cum le poţi rezolva
Bogdan Isopescu a stat de vorbă pentru Apel Matinal cu directorul Centrului European al Consumatorilor, filiala Romania.
Articol de Bogdan Isopescu, 17 Iunie 2016, 09:18
Înaintea concediilor de vară, reprezentanţii Centrului European al Consumatorilor recomandă românilor care pleacă în străinătate să fie atenţi la toate condiţiile stipulate în contractele turistice pentru a evita surprizele neplăcute.
Directorul filialei ECC din România, Irina Chiriţoiu, spune că cele mai multe probleme apar în domeniul transportului aerian şi cel al închirierii maşinilor.
Surprize neplăcute apar, însă, şi din cauza neclarităţilor din ofertele care vizează copiii.
Centrul European al Consumatorilor este un serviciu public gratuit, regăsit în toate ţările comunitare, care consiliază şi oferă soluţii de rezolvare amiabilă a problemelor ce apar între cumpărători şi societăţile comerciale.
AUDIO: Bogdan Isopescu a stat de vorbă pentru Apel Matinal cu directorul ECC România, Irina Chiriţoiu.