Profit pentru marii producători de anvelope
După redresarea pieţelor auto, giganţii producţiei de anvelope, Michelin şi Continental, au înregistrat în primul semestru din 2010 profituri nete de sute de milioane de euro.
Articol de Ionuţ Dragu, 30 Iulie 2010, 14:42
Compania franceză Michelin & Cie, al doilea producător mondial de anvelope, a înregistrat în primul semestru din 2010 un profit net de 504 milioane de euro (658 milioane de dolari), după pierderi de 122 milioane de euro în perioada similară din 2009, datorită redresării pieţelor auto, transmite AP.
Veniturile Michelin au crescut în perioada ianuarie-iunie 2010 cu 17 la sută, la 8,35 miliarde de euro.
Compania franceză se aşteaptă ca "revenirea clară pe piaţa anvelopelor" să continue în a doua jumătate a anului.
Creşterea preţului materiilor prime va afecta profitul Michelin
Compania a anunţat vineri că-şi menţine obiectivul de a înregistra în acest an o creştere a volumul de vânzări de peste zece la sută.
Grupul Michelin coordonează 69 de unităţi de producţie în 19 ţări, şi are aproximativ 120.000 de salariaţi în lumea întreagă.
Profit şi pentru Compania Continentalîn trimestrul al doilea
Producătorul de anvelope şi componente auto Continental AG a revenit pe profit în trimestrul doi din 2010 după ce a redus cheltuielile cu proiectele de dezvoltare şi a concediat mii de angajaţi, potrivit Agerpres.
În perioada aprilie-iunie 2010, profitul net al companiei germane a fost de 121 milioane de euro (157 milioane de dolari), comparativ cu o pierdere de 190 milioane de euro în perioada similară din 2009.
Concernul Continental AG este unul dintre principalii producători de subansamble auto şi furnizor de sisteme de frânare, componente auto, sisteme electronice, anvelope şi elastomere tehnice.
În România, Continental este prezent prin două fabrici, una la Sibiu, iar cealaltă la Timişoara, la care se adaugă divizia ContiTech, care produce tubulatură pentru sistemele de aer condiţionat auto şi curele de transmisie, iar la Carei - furtunuri de răcire.