Noul brand turistic al României, prezentat la Londra
După Shanghai şi New York, a venit rândul Londrei să cunoască noul brand turistic al României.
Articol de Dan Vasiliu, Radio România Cultural, 09 Noiembrie 2010, 13:10
Ministerul Dezvoltării şi Turismului a prezentat la Londra noul brand turistic al României.
Evenimentul a avut loc în cadrul celui mai mare târg de profil din lume, World Travel Market.
După Shanghai şi New York, a venit rândul Londrei să cunoască noul brand turistic al României. Acesta a fost prezentat de secretarul de stat Sorin Munteanu.
El a precizat că o astfel de strategie era necesară pentru ca România să devină vizibilă pe piaţa turistică şi a evidenţiat sectoarele care vor fi sprijinite pentru ca acest lucru să se întâmple.
"România se diferenţiază ca destinaţie turistică prin şase produse principale, şi anume: turismul cultural, ecoturismul, agroturismul, turismul de aventură, turismul balnear şi citybreak-urile.
"Aceste şase produse turistice vor fi cele pe care noi le recomandăm touroperatorilor români, ca pe marginea lor să-şi creeze produse turistice, pe care noi îi vom ajuta să le promoveze pe cele opt pieţe-ţintă", a spus Sorin Munteanu
Statele Unite, Rusia, Ungaria, Franţa, Germania, Italia, Spania şi Austria sunt cele opt pieţe asupra cărora Ministerul Turismului îşi va concentra atenţia.
Secretarul de stat Sorin Munteanu a declarat că ţinta industriei turistice din România este de a creşte cu 5% anual în următorii trei ani.