Nano are o versiune îmbunătăţită
Grupul indian Tata Motors a lansat o versiune îmbunătăţită a celei mai ieftine maşini din lume, Nano, în încercarea de a creşte vânzările. De la lansare au fost vândute doar 130.000 de modele.
Articol de Beatrice Brăileanu, 21 Noiembrie 2011, 17:40
Grupul indian Tata Motors a anunţat lansarea unei versiuni îmbunătăţite ale modelului Nano ce va dispune de un motor mai puternic şi va avea un consum de carburant mai redus, transmite BBC.
Noul motor al maşinii ce este produsă în India va avea 38 de cai putere.
Maşina ce costă numai 1.469 euro va fi disponibilă în mai multe culori şi va avea un interior mai luxos.
Tata Motors, care produce Nano, mai deţine mărcile britanice de automobile de lux Jaguar şi Land Rover.
Nano, ce a fost lansată în anul 2009, a înregistrat în decembrie 2010 o scădere a vânzărilor cu 85 la sută faţă de anul precedent.
Analiştii au ţinut să precizeze că o serie de incendii la maşinile Nano au contribuit la această reducere.
Ca urmare, Tata Motors a oferit gratis şi upgrade-uri de siguranţă pentru cea mai ieftină maşină din lume.
De la lansare au fost vândute doar 130.000 de autoturisme.
Noua versiune a autoturismului Nano va avea acelaşi preţ ca şi modelul vechi, producătorii maşinii sperând ca vânzările acesteia să înregistreze creşteri spectaculoase.