Johnson pregăteşte Marea Britanie ptr Brexit fără acord
Premierul britanic intenţionează să lanseze cea mai amplă campanie de informare a guvernului de la sfârşitul celui de Al Doilea Război Mondial încoace.
Articol de Radiojurnal, 30 Iulie 2019, 03:09
Premierul britanic, Boris Johnson, intenţionează să lanseze cea mai amplă campanie de informare a guvernului de la sfârşitul celui de Al Doilea Război Mondial încoace. Scopul este pregătirea populaţiei pentru planul său referitor la ieşirea ţării din Uniunea Europeană.
Noul guvern condus de Boris Johnson va cheltui în următoarele trei luni în jur de 100 de milioane de lire sterline pentru promovarea unor mesaje de campanie, potrivit cotidianului Daily Telegraph.
În cazul în care cifrele se vor dovedi corecte, aceasta va fi cea mai mare campanie de promovare de la Al Doilea Război Mondial pentru a pregăti Marea Britanie pentru un Brexit fără acord, cu o mediatizare fără precedent, prin panouri publicitare, radio şi televiziune, a transmis corespondentul RRA, Dan Vasiliu.
De altfel, publicaţia The Guardian a anunţat încă de acum câteva zile că echipa premierului britanic a început să posteze pe Facebook diferite mesaje politice pentru a testa reacţia oamenilor.
"Voi livra Brexitul până la 31 octombrie pentru a putea investi în sistemul de sănătate, în şcoli, locuinţe şi poliţie" - este textul care se regăseşte pe majoritatea advertorialelor.
Premierul scoţian, Nicola Sturgeon, a postat un mesaj pe Twitter în care afirmă că suma despre care s-a relatat în presă că va fi alocată pentru campanie reprezintă o risipă de bani ruşinoasă.
Daily Telegraph mai scrie că premierul le-a cerut miniştrilor săi să accelereze pregătirile pentru un Brexit fără acord, anunţând că doreşte să fie informat zilnic despre progresele înregistrate, potrivit transmis corespondentul RRA.