Instagram a stabilit o serie de măsuri care să combată publicitatea mascată
Instagram a stabilit o serie de măsuri care să combată publicitatea mascată pe platforma sa.
Articol de RADOR, 19 Octombrie 2020, 07:11
Instagram a stabilit un set de măsuri de combatere a publicității ascunse pe platforma sa a influencerilor plătiți, a declarat Autoritatea britanică pentru concurență și piețe (CMA).
Influencerii cu mii de urmăritori pot câștiga sume mari de la companii pentru promovarea unui produs pe Instagram.
"Acest lucru va face mult mai dificil pentru oameni să posteze un anunț pe Instagram fără a-l eticheta ca atare", a precizat CMA într-un comunicat.
Autoritatea de supraveghere a declarat că demarat investigaţiile în urma îngrijorărilor că prea mulți utilizatori postează conținut despre companii fără a preciza clar dacă au fost plătiți sau au primit alte stimulente în schimbul serviciului.
Influencerii vor trebui să confirme și să dezvăluie dacă au primit stimulente pentru promovarea unui produs sau serviciu. Instagram va folosi, de asemenea, tehnologia pentru a identifica atunci când utilizatorii nu au clarificat dacă o postare este reclamă, a spus CMA, relatează Reuters.