CE: 200 milioane de euro pentru promovarea produselor agroalimentare din UE
Articol de Radiojurnal, 14 Ianuarie 2020, 21:55
Comisia Europeană va aloca anul acesta peste 200 milioane de euro pentru promovarea produselor agroalimentare din Uniune, atât pe piaţa comunitară cât şi pe cea externă - se arată într-un comunicat de presă al executivului comunitar.
Mai mult de jumătate din buget -118 milioane de euro - va fi direcţionat către campanii care vizează pieţe din afara Uniunii cu potenţial de creştere puternică, precum Canada, China, Japonia, Coreea, Mexic şi Statele Unite. Printre domeniile eligibile se numără sectorul produselor lactate şi al brânzeturilor, sectorul măslinelor şi cel viticol.
Apelurile de proiecte pentru viitoarele campanii de promovare vor fi publicate în această lună.
O gamă largă de organisme, precum organizaţiile profesionale, organizaţiile de producători şi grupurile agroalimentare responsabile cu activităţi de promovare sunt eligibile pentru a solicita finanţare şi a-şi depune proiectele.