Campanie pe tema pericolelor datorate consumului excesiv de apă
Comisia Europeană a lansat un nou videoclip viral în cadrul campaniei "Generation awake!", care atrage atenţia consumatorilor asupra pericolelor legate de modelele de consum al apei nesustenabile.
Articol de Carmen Gavrilă, 22 Mai 2012, 16:18
În cadrul campaniei "Generation awake!", pentru a atrage atenţia consumatorilor asupra pericolelor legate de modelele de consum al apei nesustenabile Comisia Europeană a lansat un nou videoclip.
În videoclip apare o găleată nevricoasă, maniacă în privinţa consumului de apă, care abordează tema utilizării excesive a apei.
În acest an vor fi lansate şi alte activităţi în cadrul campaniei, inclusiv o nouă secţiune a site-ului care examinează amprenta asupra apei a unor produse precum jeanşii, hamburgerii sau berea.
În septembrie 2012 va fi lansat un concurs video destinat publicului larg, iar la începutul toamnei vor fi organizate manifestări live pentru a inspira şi a încuraja schimbarea comportamentului locuitorilor din Italia, Ţările de Jos, România şi Spania.
Generation Awake este campania Comisiei Europene privind utilizarea eficientă a resurselor.
Scopul este acela de a sensibiliza publicul cu privire la consecinţele ecologice, economice, sociale şi pe plan personal pe care le are utilizarea nesustenabilă a resurselor şi de a declanşa schimbări în modelele de consum şi în comportamentul oamenilor.
În ultimă instanţă, obiectivul este de a-i ajuta pe cetăţeni să-şi creeze reflexul de a consuma întotdeauna în mod responsabil.
Video: Campanie împotriva consumului excesiv de apă.