Sprijinirea clienţilor cu poliţe de asigurare
Au fost lansate un call center şi o platformă online pentru sprijinirea clienţilor cu poliţe de asigurare încheiate la City Insurance.

Articol de Florin Lepădatu, 30 Septembrie 2021, 09:07
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI –Miercuri au fost lansate un call center şi o platformă online pentru sprijinirea clienţilor cu poliţe de asigurare încheiate la City Insurance.
Call centerul este disponibil la numărul 0733.660.055 - număr cu tarif normal, iar platforma online poate fi găsită la adresa ghidcityinsurance.ro.
Iniţiativa îi aparţine Uniunii Naţionale a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări, care spune că doreşte să vină astfel în întâmpinarea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance şi a păgubiţilor acestei companii, aflate în insolvenţă.
Cele două canale de comunicare furnizează celor interesaţi răspunsuri documentate 24 de ore din 24.