Negocierile dintre consumatori și bănci, "mai rapide"
Conform datelor oficiale, numărul dosarelor finalizate cu împăcarea părților a crescut cu peste 80% față de prima jumătate a anului trecut.
Articol de Radiojurnal, 21 Iulie 2021, 14:11
Negocierile dintre consumatori și bănci, derulate în cadrul Centrului de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar, au de curs anul acesta mult mai rapid.
Conform datelor oficiale, numărul dosarelor finalizate cu împăcarea părților a crescut cu peste 80% față de prima jumătate a anului trecut.
Practic, 95% dintre negocierile purtate în 2021 s-au încheiat prin acceptarea de către consumatori și bănci a soluțiilor propuse de conciliatori.
La jumătatea anului, beneficiile rezultate din negocieri sunt de peste 800.000 de euro, cea mai mare sumă semestrială de la înființarea centrului.
După ce, în perioada pandemiei, negocierile s-au desfășurat doar online și telefonic, din iunie acestea s-au reluat la sediul Centrului de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar.