Diferenţă de calitate între produsele vândute sub aceeaşi marcă
În ultimii ani, în România au fost semnalate nenumărate cazuri în care un produs vândut la noi era inferior calitativ faţă de acelaşi produs vândut în alt stat din UE.
Articol de Florin Lepădatu, 10 Mai 2019, 08:31
În ultimii ani, în România au fost semnalate nenumărate cazuri în care un produs vândut la noi era inferior calitativ faţă de acelaşi produs vândut în alt stat din Uniunea Europeană.
De aceea, autorităţile le recomandă consumatorilor să semnaleze orice diferenţă de calitate între produsele vândute sub aceeaşi marcă.
Reporter Adrian Lungu: "Vizate sunt atât produsele alimentare oferite la vânzare, mai ales în centrele comerciale, dar şi bunurile de larg consum, electrocasnicele, detergenţii şi produsele cosmetice.
Cel puţin în Sălaj, diferenţele de calitate între produsele vândute sub aceeaşi denumire şi de acelaşi producător au fost constatate mai ales de persoane care muncesc sau îşi fac cumpărăturile în străinătate.
Comisari în protecţia consumatorilor îndeamnă populaţia să sesizeze asemenea diferenţă de calitate, practica fiind considerată, la nivel european, ca fiind una îneşlătoare şi trebuie să acţioneze conform normelor şi legislaţiei adoptate de Comisia Europeană."