Deutsche Telekom intră pe o piață "în stagnare"
Abonații Cosmote au putut de ieri vedea afișat pe ecranele telefoanelor noul nume al rețelei lor: Telekom. Este numele companiei germane care intră de azi pe piața românească.
Articol de Radiojurnal, 13 Septembrie 2014, 12:49
Companiile de telefonie fixã și mobilã Romtelecom și Cosmote fuzioneazã de astãzi sub brandul Telekom România, ca parte a grupului german Deutsche Telekom.
Prestigiosul concern german se alãturã astfel celorlalți doi mari competitori de pe piața autohtonã a telecomunicațiilor, Orange și Vodafone.
Redactorul nostru Iulian Olescu precizeazã cã sub brandul Telekom România se dorește oferirea de produse și servicii complet integrate care sã poatã fi plãtite pe o singurã facturã.
Expertul în telecomunicații, Nicolae Oacã a declarat la Radio România Actualitãți cã deși anticipeazã o ușoarã creștere a competiției dupã intrarea pe piațã a Deutsche Telekom, nu trebuie sã ne așteptãm la reduceri relevante ale tarifelor.
El spune cã atât Orange și Vodafone, cât și ceilalți operatori din România s-au concurat acerb și pânã acum, fãcând investiții importante în creșterea vitezelor de transfer de date, dar și în servicii inovatoare.
Piața, în schimb, stagneazã, singurul segment care poate asigura creștere fiind furnizarea internetului mobil și fix.