Radio România deţine 31,7% din piaţa radio
Comunicat Radio România: programele Radio România sunt ascultate zilnic de 4,5 milioane de persoane, adică o treime din totalul ascultătorilor din România.
Articol de Radio România, 05 Iunie 2014, 14:21
Conform analizei datelor de audienţă comparate între valul de primăvară 2014 şi valul de toamnă 2013, furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), Societatea Română de Radiodifuziune este stabilă în primul val de măsurare din 2014.
La nivel naţional, posturile Radio România înregistrează o creştere de aproximativ un procent al indicatorului market share, cota de piaţă înregistrată fiind de 31,7%, cea mai mare valoare înregistrată în ultimii doi ani!
Deşi în valul de primăvară se înregistrează o scădere a pieţei totale de radio cu 781,4 mii de ascultători la nivel naţional, radioul public nu este afectat, de programele Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) beneficiind zilnic 4,5 milioane de persoane, adică o treime din totalul ascultătorilor din România.
Studiul de Audienţă Radio - Valul de primăvară 2014 a fost efectuat în perioada 13 ianuarie - 27 aprilie 2014 de către IMAS - Marketing şi Sondaje şi GFK România pe un eşantion de 9.434 de persoane dintre care 7.401 în mediul urban şi 2.033 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.172 de localităţi, dintre care 313 în mediul urban şi 859 în mediul rural. Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă folosita de cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).
Vă mulţumim pentru încrederea pe care ne-o acordaţi!