Circulaţie îngreunată şi ambuteiaje după ce Primăria Capitalei a reluat lucrările la Podul Grant
Mulți șoferi nu știau de aceste lucrări, astfel încât au pierdut minute bune în plus față de cele petrecute în trafic în mod obișnuit.
Articol de Alex Lancuzov, 16 Octombrie 2023, 13:48
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI (16 octombrie, ora 13:11) - Emisiunea: "Radiojurnal" - Realizator: Laurenţiu Văduva - Primăria Capitalei a reluat în această dimineață lucrările la Podul Grant, pasajul rutier care asigură legătura între cartierele din vestul Bucureștiului cu cele din nord. Circulația pe șosea va fi complet închisă până în martie 2024. Ambuteiajele s-au format încă de la primele ore ale dimineții. Mulți șoferi nu știau de aceste lucrări, astfel încât au pierdut minute bune în plus față de cele petrecute în trafic în mod obișnuit. Podul va fi totuși traversat de tramvaiul 41, dar numai pe un singur fir. Alex Lancuzov a fost de dimineață la Podul Grand și transmite.
Reporter: Dacă tramvaiul liniei 41 a circulat mai greu, cu macaz, dar a mers totuși în ambele sensuri, închiderea circulației rutiere pe cele două benzi ale sensului Crângași-Turda a blocat toate arterele din zonă și nici nu se făcuse ora 7:00. Bună dimineața! De unde veniți? Cum ați mers până aici?
-: Din Chiajna. Jale, de mers se merge...
Reporter: Au reluat lucrările la Podul Grant. Credeți că termină până în martie?
-: Nu cred. Au blocat traficul. E o zonă foarte intens circulată și, nu știu, tebuia să găsească o soluție alternativă, ceva, trebuia să se gândească.
Reporter: Cum se circulă?
-: Foarte bine, nici nu se putea mai bine de atât!
Reporter: Este 6:45 și totul blocat.
-: Ajungem şi noi pe la 8:00 la muncă, în condițiile în care începem la 7:00.
-: Super! Deci, doar cu un pod, în loc de două, spre oraș, o să fie tot mai bine.
Reporter: Cum se circulă?
-: Foarte rău.
Reporter: Primăria Capitalei a mai făcut reparații pe sensul opus în 2019, dar le-a oprit un an mai târziu, când a rămas fără bani și nu a mai plătit constructorii, spune Marian Bărgău, directorul Administrației Străzilor București.
Marian Bărgău: În 2020 n-au mai fost continuate de către Compania Străzi, Poduri și Pasaje lucrările, ele au fost executate într-un procent de aproximativ 33%.
Reporter: Podul Grand a fost construit la începutul anilor '80 peste liniile de tren din Gara de Nord şi asigură legătura între cartierele din vest, Militari şi Crângaşi, cu zona de nord, de la Băneasa. (II)