Centrul European al Consumatorilor din România
Deşi există din anul 2008, puţini oameni ştiu de el şi că face parte din Reţeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor
Articol de Daniela Vasilescu, 30 Decembrie 2013, 11:43
Dacă întâmpinaţi dificultăţi legate de o achiziţie pe care aţi făcut-o în alt stat european, puteţi contacta Centrul European al Consumatorilor din România, parte a Reţelei Centrelor Europene ale Consumatorilor .
Reţeaua a fost creată de către Comisia Europeană, împreună cu statele membre, pentru a oferi consumatorilor posibilitatea să fie mai bine informaţi cu privire la drepturile pe care le au în cazul tranzacţiilor transfrontaliere şi să li se faciliteze soluţionarea problemelor întâmpinate în efectuarea acestora.
Centrul are ca atribuţii să informeze consumatorii cu privire la oportunităţile oferite de Piaţa internă, comunicându-le acestora care sunt regulile europene şi naţionale legate de călătoriile cu avionul, serviciile turistice, comerţul electronic, vânzarea produselor dar şi garanţiile asociate acestora. De asemenea,oferă consultanţă şi sprijin oricărui consumator care are o problemă.
AUDIO: