Aplicaţie mobilă în sprijinul consumatorilor
ECC-NET:Travel App este gratuită şi disponibilă în 24 de limbi oficiale ale Uniunii Europene,plus islandeză şi norvegiană
Articol de Daniela Vasilescu, 28 Mai 2015, 17:09
Atunci când plecaţi în concediu în Europa este bine să vă cunoaşteţi drepturile de consumatori. Dacă, de exemplu, v-aţi cumpărat ceva şi la scurt timp după aceea aţi constatat că produsul are defecte sau aţi avut probleme cu cazarea la hotel,este bine să ştiţi cum puteţi acţiona pentru a rezolva aceste probleme.Vă vine în ajutor aplicaţia pentru telefonul mobil realizată de reţeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor.
Prin intermediul aplicaţiei,veţi avea pe telefonul dumneavoastră informaţii despre închirierea de maşini,cazare la hotel,tratamentul medical,drepturile pasagerilor,transport feroviar,precum şi transport cu autobuzul sau pe mare. De asemenea,aplicaţia are şi o secţiune cu informaţii utile care oferă numerele de telefon importante şi detaliile de contact pentru situaţii de urgenţă.În cazul în care situaţia dumneavoastră nu este acoperită total de această aplicaţie puteţi să contactaţi direct Centrul European al Consumatorilor din ţara de reşedinţă.
AUDIO: