European Publishing Congress 2024, Viena: Mass-media și Inteligența Artificială
European Publishing Congress reunește sute de profesioniști de top din presa europeană și oferă an de an o platformă pentru prezentarea și discutarea strategiilor inovatoare și viitorul industriei media.
Articol de Maria Țoghină, 20 Iunie 2024, 09:06
Cele mai importante companii de media își prezintă strategiile și discută despre viitorul industriei, realizând astfel un schimb de experiență necesar din perspectiva scăderii constante a încrederii în presă.
Printre subiectele de mare interes se numără susținerea presei de calitate și combaterea dezinformării.
Inteligenţa artificială și modul în care aceasta va influența media sunt temele centrale care vor fi discutate astazi la Viena, în cadrul Congresului European al Publicațiilor Tiparite și Online.
Evenimentul, care reunește sute de profesioniști de top din presa europeană, oferă an de an o platformă pentru prezentarea și discutarea strategiilor inovatoare și viitorul industriei media.
Aseară a avut loc tradiționala ceremonie de acordare a premiilor pentru performață în media, la cele 36 de categorii pentru care au fost acordate premii regăsind-se atât publicații tipărite, online, proiecte editoriale, cât și jurnaliști.
Domeniile majore de interes ale participanților la congres vizează, în plan strategic, explorarea modelelor de pionierat care vor modela viitorul media, iar la nivelul conținutului, conceptele inovatoare și design-ul creativ în media.
"Viitorul societății digitale (dez)informate. De la conținut de încredere la inteligența artificială de încredere" este o temă în cadrul căreia ne așteptăm să găsim și un răspuns la întrebarea: 'Ce putem face pentru a contracara știrile false și dezinformarea?'.