Strategii de criză
În ciuda crizei economice, producătorii agricoli din Ardeal nu scad preţurile, dar fac livrări acasă.
15 Iulie 2010, 16:17
Zona comunei Mihai Viteazu este specializată pe producţia de legume.
Producătorii de roşii, morcovi ori castraveţi spun că nu îşi permit să ofere reduceri de preţ decât acelora care cumpără o cantitate mare de produse. În schimb, producătorii de cartofi din zonă spun că, dacă producţia la toamnă va fi mai mare decât cea estimată la începutul anului, ar putea să ieftinească uşor marfa.
Fermierii care nu îşi permit să mai scadă preţurile au apelat la o altă strategie. În condiţiile în care marile lanţuri comerciale cumpără mai puţină marfă decât de obicei, din cauza crizei economice, fermierii au pus la punct un sistem de vânzări directe. Astfel, fructele şi legumele sunt livrate direct la uşa clienţilor din oraş.
Ce părere au clujenii despre această iniţiativă aflaţi din materialul lui Claudiu Pădurean.