Promovare inedită
Turiştii care vor vizita Cetatea Medievală Bistriţa se vor întâlni cu mascota oraşului, strutul, şi vor pleca cu o potcoavă ca suvenir.
Articol de Cristiana Sabău, Bistriţa-Năsăud, 18 Februarie 2011, 14:27
Primăria Bistriţa va promova anul acesta Cetatea Medievală Bistriţa cu ajutorul unei potcoave care va fi oferită ca suvenir turiştilor ce vizitează oraşul şi a struţului care va fi mascota acestuia, ambele fiind realizate în cadrul proiectului „Promovarea turistică a Cetăţii Medievale Bistriţa”, finanţat cu un milion de lei, bani europeni şi contribuţii de la buget.
Obiectivele proiectului sunt crearea unui brand turistic pentru promovarea municipiului Bistriţa, şi anume Cetatea Medievală Bistriţa, respectiv organizarea de evenimente tematice în vederea includerii Cetăţii Medievale Bistriţa în circuite locale, judeţene, regionale şi naţionale.
De ce struțul și potcoava au fost alese să reprezinte Bistrița, aflați în reportajul realizat de Cristiana Sabău.