Lucrare tipic românească
La magistrala feroviară Bucureşti - Timişoara, pe care nu se circulă de trei săptămâni, se lucrează o zi da, zece ba.
Articol de Mihai Bădescu, 12 Martie 2010, 12:14
Sunt aproape trei săptămâni de la blocarea completă a circulaţiei şi pe calea ferată s-a aşternut doar... rugina. Cei care ar fi trebuit să lucreze, au venit, au fotografiat şi au plecat.
Şantierul era pustiu şi astăzi, aşa cum a fost ieri, dar şi zilele trecute. În trei săptămâni la calea ferată dintre Bucureşti şi Timişoara a intervenit doar natura.
În timp ce pământul a continuat să alunece, mult aşteptaţii specialişti au făcut câteva fotografii. Probabil să-şi amintească din poze hăul în care alunecă drumul de fier. Luaţi la întrebări, reprezentanţii CFR au refuzat să dea excplicaţii.
În tot acest timp, pe banii lor, călătorii sunt urcaţi în tren, coborâţi şi tranbordaţi cu autocare. O postură, pare-se agreată la CFR.
Magistrala feroviară Bucureşti - Timişoara a fost blocată în seara de 20 februarie, în urma unei alunecări de teren produsă pe dealul Balota. De atunci călătorii merg pe o rută ocolitoare sau sunt transbordaţi.
Mai multe detalii are colegul nostru, Mihai Bădescu.