Turismul de sănătate, "produs strategic" pentru România
Invitatul "Apelului matinal", preşedintele Autorităţii Naţionale de Turism Răzvan Filipescu, spune că turismul de sănătate este un "produs strategic" care necesită "credibilizare".
Articol de Eugen Rusu, 25 Martie 2014, 10:22
România are perspective şi tendinţe pozitive în turismul balnear anul acesta.
L-am invitat alături de noi, la "Apel Matinal", pe Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale de Turism.
"Turismul de sănătate reprezintă unul din domeniile cu dinamică ridicată. El crescut constant cu peste 5% la nivel global, lucru pe care ni-l dorim să se întâmple şi în România.
"Acest tip de turism are un mare avantaj şi tocmai de aceea reprezintă un produs strategic pentru România: nu este afectat de sezonalitate" a spus şeful ANT.
El susţine că la târgurile de profil ofertele turistice româneşti sunt mult sub cele străine, din punct de vedere al preţurilor.
"Ceea ce trebuie să facem noi este să credibilizăm puţin destinaţiile prin organizarea de vizite de documentare pentru jurnalişti, tur-operatori şi reprezentanţi ai caselor de asigurări" a precizat Răzvan Filipescu.
Audio: preşedintele Autorităţii Naţionale de Turism Răzvan Filipescu, despre turismul de sănătate