Producătorii autohtoni de jucării "sunt conştiincioşi"
Marea majoritate a producătorilor de jucării din România se prezintă la laboratorul de testare pentru a-şi verifica produsele, a spus şefa acestuia Maria Tărnăuceanu.
Articol de Simona Şerbănescu, 05 Decembrie 2014, 07:16
Anul acesta, vânzările de jucării din România vor avansa cu circa 20%, până la 120 de milioane de euro, potrivit studiului unei companii in domeniu.
Cele mai multe oferte vin din partea retailerilor online de profil, iar coşul mediu pentru o singură comandă este de aproximativ 100 lei.
Potrivit aceluiaşi studiu, piaţa va fi segmentată tot mai mult între produsele tradiţionale şi cele de ultimă generaţie, după ce a fost dominată autoritar de China şi jucăriile din lemn au fost inlocuite de produse din plastic.
Pentru că multe dintre acestea erau nesigure pentru cei mici, sau chiar periculoase, legislaţia europeană în domeniu a impus limite mai stricte.
Şefa singurului laborator din România pentru testarea jucăriilor, Maria Tărnăuceanu, a vorbit la Apel matinal, despre modificările legislative în domeniu.
Audio: Apel matinal