"Drumurile noastre toate..."
Nesfârşitele lucrări în carosabil fac din Bucureşti un oraş deloc prietenos cu şoferul, altfel, plătitor de tot felul de taxe.
Articol de Alex Lancuzov, 21 Mai 2010, 06:45
Acum 3 ani, chiar pe 20 mai 2007, Bucureştiul intra pentru prima dată în circuitul internaţional al Formulei 3 iar primarul de atunci, Adriean Videanu afla cu stupoare că există asfalt cu garanţie de 10 ani. Întrecerea de viteză "Bucharest RING" aducea tehnologie germană pe bulevardele din perimetrul Palatului Parlamentului care au fost asfaltate perfect în timp record iar gurile de canale au fost aduse la nivelul carosabilului- şi aşa au rămas până astăzi. Din păcate puterea exemplului nu funcţionează şi pe şoseaua Mihai Bravu acolo unde în fiecare an sunt lucrări de reparaţii în carosabil în special pentru asfaltul de lângă canale. Mai mult, de la intersecţia cu blv. Camil Ressu spre Baba Novac asfaltul a fost decopertat şi au rămas praguri cu diferenţe mari între straturile de asfalt.
De săptămâna trecută se efectuează lucrări de reabilitare a sistemului rutier pe B-dul Aviatorilor, dinspre B-dul Mircea Eliade către Pod Bordei.
Din cele şase benzi de circulaţie existente, vor fi restricţionate trei, iar pe restul se va circula astfel:
-pe două benzi de circulaţie către Şos. Nordului;
-pe o bandă de circulaţie către P-ţa Charles de Gaulle.
Iar de câteva zile restricţia s-a prelungit până la P-ţa Charles de Gaulle, cu acelaşi mod temporar de organizare a circulaţiei şi cu asigurarea a câte o bandă pe sens, pe B-dul Mircea Eliade, la intersecţia cu B-dul Aviatorilor.
Rute ocolitoare:
- B-dul Mareşal C-tin Prezan – Şos. Bucureşti-Ploieşti – B-dul Aerogării – Str. Nicolae Caramfil;
- B-dul Mareşal C-tin Prezan – Şos. Bucureşti-Ploieşti – B-dul Aerogării – Str. Barbu Văcărescu. (atenţie cu lucrări spre inters. cu Pipera)