"Ce n-a văzut Parisul".. a văzut Chitila
După o lună cu restricţii şi trafic deviat pe drumurile judeţene, centura de nord-vest a Bucureştiului a fost redeschisă circulaţiei în această dimineaţă, cu 2 zile înainte de termenul estimat.
Articol de Alex Lancuzov, 30 August 2010, 11:14
La Chitila constructorii au turnat pilonii şi o parte a platformei căii de rulare pentru pasajul care va supratraversa intersecţia cu DN 7 Bucureşti - Târgovişte iar traficul pe sectorul Dragomireşti - Chitila a fost reluat dar cu restricţii temporare pe măsură ce avansează lucrările de asfaltare.
Pasajul de la Chitila are o lungime de 550 metri, 4 benzi şi bretele de acces (a declarat pentru RRA şeful de şantier Valentin Conescu) iar între piloni este amenajat provizoriu un sens giratoriu.
Se lucreză sub trafic, iar până în decembrie legătura de 4 benzi între Chitila şi Mogoşoaia alături de noul pasaj vor fi inaugurate.
Din Domneşti în Militari şi până la Chitila au fost decopertate clasicele şleauri, sunt marcaje noi iar vechiul pod peste Calea Ferată Bucureşti - Ploieşti a fost reasfaltat.
Pe tronsonul de Nord - EST, deja lărgit la 4 benzi, se lucrează la pasajele supraterane din Otopeni Ştefăneşti şi Tunari iar pe Centura SUD au fost licitate tronsonele dintre Voluntari şi Autostrada A1 Bucureşti Piteşti.
Sunt întârzieri semnificative privind modernizarea celor peste 30 de km., - ieşirile fără pasaje din Capitală au prioritate faţă de Centură iar la intersecţiile din Pantelimon sau Popeşti Leordeni terasamentul Căii ferate de lângă carosabil este mult deteriorat.