Ce drepturi au abonaţii serviciilor de comunicaţii
Multă lume a reclamat prevederile contractuale prevăzute de operatorii de telefonie mobile, televiziune sau internet.
Articol de Mihaela Breazu, 24 Octombrie 2012, 07:35
Contractele între furnizorii de servicii de comunicaţii si abonaţi s-au lăsat cu destule nemulţumiri din partea clienţilor în ultima perioadă.
Multă lume a reclamat prevederile contractuale prevăzute de operatorii de telefonie mobile, televiziune prin cablu sau internet, fie că a fost vorba de durata contractului sau modificarea termenilor din contract făra notificari complete în privinţa drepturilor pe care le au clienţii.
Tocmai de aceea, Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, practic arbitrul pieţei de comunicaţii, a lansat un ghid în care este prevăzut ce trebuie să conţină minim, orice contract dintre un furnizor de servicii de comunicaţii şi client.
Pentru a afla mai multe despre drepturile clienţilor în relaţiile cu aceste companii am discutat în această dimineaţă cu şeful departamentului Informare şi Petiţii din Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), Alina Antonescu.
Audio: Durata maximă iniţială a unui contract este de 24 de luni, afirmă Alina Antonescu. Contractele pot fi încheiate şi pe o perioadă mai scurtă însă furnizorul tinde să ofere servicii mai puţin atractive decât în cazul unui contract pe 2 ani, spune Alina Antonescu.