Așteptarea la telefon este periculoasă
Stresul și tensiunea arterială cresc odată cu așteptarea
Articol de Laura Bădiţă, 28 Septembrie 2011, 22:35
Cât aţi aşteptat ultima oară la telefon pentru a primi o informaţie de la cine ştie ce companie telefonică, de la bancă sau de la firma de cablu? Şi de câte ori aţi jurat că nu mai sunaţi niciodată sau că închideţi telefonul după primul minut de aşteptare? Un studiu referitor la centrele telefonice ale companiilor de telecomunicaţii au arătat că aşteptatul pe fir pentru asistenţă poate fi nu doar enervant, ci şi periculos pentru sănătate. Atunci când operatorul ne pune pe aşteptare, nivelul de stres şi tensiunea arterială încep să crească şi s-a dovedit că ajung la niveluri periculoase după 5 minute şi 58 secunde. Ce crede lumea despre telefoanele care ne pun la încercare răbdarea, a întrebat Laură Bădiţă: