Situaţia aeroporturilor bucureştene
Situaţia actuala a aeroporturilor ''Henri Coandă'' si Băneasa Aurel Vlaicu nemulţumeşte mulţi călători, însă, pentru acestea există proiecte de extindere, spun autorităţile.
Articol de Dana Lepădat, 21 Iunie 2013, 13:45
Aeroportul Otopeni sau ''Henri Coandă'', cum apare în documentele oficiale, nu este doar poarta de intrare în Bucureşti, ci şi în ţară. Faţă de acum 20 de ani, evoluţia este evidentă, modernizarea acestuia începând în 1994, totul culminând cu inaugurarea unui nou Terminal pentru Plecari.
Cum arată aeroportul în timpul vacanţelor ? Aglomerat. Asta şi din cauza faptului că, în 2011 majoritatea curselor low-cost şi charter de la aeroportul Băneasa au fost transferate la cel din Otopeni, întrucât cladirea de la Băneasa avea nevoie de lucrări de consolidare, fiind încadrată în categoria de grad I risc seismic.
Şi ar mai fi ceva de spus în legătură cu Aeroportul ''Henri Coandă'': s-a cam terminat cu mafia taxiurilor. Şi asta pentru că din februarie au fost instalate doua panouri de tip touchscreen de unde pasagerii pot face gratuit comenzi de taxi în câteva secunde.
Cum recepţionează însă călătorii condiţiile oferite de aeroport şi ce planuri există pentru cele două aeroporturi bucureştene?
Audio: