Consumatorii ar putea vedea uşor dacă un produs are o cantitate mai mică şi preţul neschimbat
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a publicat propuneri de combatere a fenomenului numit "Shrinkflation".
Articol de Radio România Actualităţi, 16 Mai 2024, 09:38
Clienţii ar putea vedea uşor dacă un produs are o cantitate mai mică şi preţul neschimbat - Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a publicat propuneri de combatere a fenomenului numit "Shrinkflation".
Documentul prevede obligativitatea operatorilor economici să-i informeze pe consumatori complet, corect şi precis dacă se schimbă cantitatea, iar produsul are prezentarea, ambalajul şi forma identice, la acelaşi preţ. Informarea va trebui făcută vizibil şi uşor de citit, iar consumatorilor li se recomandă să consulte cu atenţie pe etichete cantitatea produsului./editor Florin Lepadatu/